zuid-west-engeland.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog van Zuid West Engeland

Hallo en welkom op mijn reislog !

Dit is alweer de vijfde reislog die ik aanmaak (als ik me niet vergis). Je vindt hier onze avonturen en ervaringen tijdens onze reis door Zuid West Engeland waarbij we drie bestemmingen hebben aangedaan in de streken Somerset, Cornwall en Dorset. Je zal hier de verhalen en foto's vinden, en via de kaart zie je waar we zijn geweest.

Je kan je reacties of vragen kwijt onderaan elk verhaal. Ikzal indien nodig/mogelijk een reactie terug geven. Ik stel ze erg op prijs.

Leuk dat je hier komt lezen !

Groetjes,

Jolande

Reacties

Reacties

Madeleine

Leuk je reisverslag schrijf maar snel verder, want ik ben benieuwd naar de rest

Jolande

Ga ik doen hoor :) Komt er aan.

Leuk dat je hier mee leest Madeleine !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!