zuid-west-engeland.reismee.nl

Rot weer

Vandaag was het rotweer. Het heeft de hele dag geregend en pas laat in de middag werd het heel langzaam wat droger en minder winderig. We hebben deze dag grotendeels in de caravan doorgebracht.

Dat vonden we op zich niet zo erg. De afgelopen dagen hadden we veel gedaan en gereden en een dagje lekker lezen, puzzelen, knutselen afgewisseld met een paar boodschapjes en lekker uitslapen, is zeker geen straf.

Ik ben nog even naar Truro gereden omdat ik nieuwe laarzen nodig had. Er was in een van mijn laarzen een gaatje in de hak ontstaan en die was zeer beslist niet waterdicht meer te noemen. In Perranporth hadden ze geen geschikte laarsjes dus maar 17 mile verderop naar Truro gereden waar ze een grotere schoenenzaak hadden. Het was even zoeken maar toen ik het vond hadden ze een heel leuk stel stoere laarsjes voor slechts 15 pond. Helaas heb ik er geen foto van maar ze zitten heerlijk en staan heel leuk.

Cool

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!